Hurt głosu

Usługi głosowe, takie jak usługi terminacji ruchu głosowego oraz hurt głosu oferujemy w kilku wariantach dopasowanych do wymagań klienta.

Usługa terminacji ruchu głosowego – dzięki bezpośrednim punktom styku z sieciami stacjonarnymi oraz komórkowymi w Polsce i za granicą – umożliwia finalizowanie połączeń głosowych w dowolnym zakątku świata.. Najwyższej klasy systemy pozwalają nam w pełni kontrolować wszystkie elementy usługi: trasę połączenia, kierowanie ruchu (routing), dostępność zasobów na punktach styku oraz przesyłane informacje międzysieciowe (sygnalizacja, CLIP itp.).

Terminacja ruchu w wariancie Standard jest propozycją skierowaną do klientów poszukujących najbardziej atrakcyjnej cenowo oferty, przy zachowaniu dobrych parametrów jakościowych usługi. Jest ona realizowana w całości z wykorzystaniem systemu zarządzania ruchem EXATEL, który gwarantuje wysoką jakość i efektywność kosztową a zarazem pozwala na dobranie optymalnej drogi tranzytu dla każdego połączenia.

Usługa w wariancie Premium realizowana jest w całości poprzez bezpośrednie punkty styku z sieciami operatorów, które stanowią ostateczny cel przesyłanego głosu. To propozycja dla klientów wymagających najwyższej jakości. EXATEL monitoruje w czasie rzeczywistym wszystkie parametry jakościowe każdego połączenia.

Usługę tranzytu głosu (hurtu głosu) świadczymy krajowym i międzynarodowym operatorom hurtowym, zainteresowanym wymianą ruchu telekomunikacyjnego. Dostęp do niej realizujemy w międzyoperatorskich punktach styku lub przez otwarty internet. Połączenie możemy realizować w oparciu o technologię TDM (SS7) lub VoIP (SIP, H.323).

Jesteśmy jednym z największych operatorów zajmujących się tranzytem głosu w Polsce. Dysponujemy rozległą siecią punktów styku w kraju. Posiadamy również międzynarodowe punkty styku we Frankfurcie (Equinix) i Londynie (Telehouse) a także punkty IP pozwalające przesyłać głos na masową skalę za pośrednictwem sieci Tier 1 na wszystkich kontynentach. Współpraca z ponad 200 operatorami na całym świecie pozwala nam oferować tranzyt głosu do wszystkich sieci stacjonarnych i komórkowych, niezależnie od ich lokalizacji.

Usługa w klasie Premium realizowana jest we współpracy z wyselekcjonowanymi, globalnymi partnerami EXATEL oraz przez wybrane punkty styku, we wskazanej przez klienta technologii – TDM lub IP (z wykorzystaniem sieci wiodących, światowych operatorów). Pozwala to na zapewnienie najlepszych parametrów jakościowych ASR, ACD, CLI oraz wyeliminowanie FAS.

Korzyści

  • Najwyższa jakość usług
  • Pełna elastyczność routingu
  • Pełen zakres usług terminacji głosu dla operatorów mobilnych i stacjonarnych na całym świecie
  • Nadzór EXATEL nad jakością usługi przez cały czas jej trwania
  • Monitoring jakości usługi w czasie rzeczywistym
  • Aktywne przeciwdziałanie nadużyciom telekomunikacyjnym
  • Najlepsze parametry QoS (ASR/ACD)
  • Personalizowany, elastyczny routing w oparciu o potrzeby Klienta
  • Pełna numeracja VAS w Polsce
  • Proaktywny monitoring oraz wsparcie klienta 24/7/365

 

Dane techniczne

  • Aktywne przeciwdziałanie nadużyciom telekomunikacyjnym
  • Najlepsze parametry QoS (ASR/ACD)
  • Personalizowany, elastyczny routing w oparciu o potrzeby Klienta
  • Pełna numeracja VAS w Polsce
  • Proaktywny monitoring oraz wsparcie klienta 24/7/365

Najczęściej zadawane pytania_

Do kogo jest skierowana oferta hurtu głosu?

Dlaczego moja firma powinna wybrać ofertę tranzytu głosu od EXATEL?

Jak wygląda usługa terminacji ruchu głosowego?

Na czym polega tranzyt głosu w wariancie Premium?

Chcę wiedzieć więcej o usługach z zakresu hurtu głosu_

Wyślij formularz, a nasz konsultant oddzwoni w najbliższym możliwym terminie!




    Wypełnienie formularza oznacza, że znasz naszą politykę prywatności. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. Wyrażenie zgód jest niezbędne do wymiany informacji związanych z komunikacją.

    Wiadomość została wysłana

    Postaramy się odpowiedzieć
    w nabliższym możliwym terminie.