Aktualizacja z dnia 28.08.2025 | Informacja o unieważnieniu postępowania:
Szanowni Państwo,
Spółka pod nazwą EXATEL S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Perkuna 47 (zwana dalej „Zamawiającym” lub „EXATEL”) w ramach postępowania zakupowego na: „dostawę urządzeń w postaci płytki elektronicznej i programatora niezbędnych dla realizacji projektu „SAT2Rescue”- Bezpieczne rozwiązanie oparte na SATCOM usprawniające działania służb ratowniczych oraz misji poszukiwawczo-ratowniczych (Secured SATCOM-based solution enhancing emergency services and search & rescue missions) , współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej („UE”) reprezentowanej przez Agencję Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego ( European Union Agency for the Space Programme – organ delegowany przez Komisję Europejską) (Project 101180110 — SAT2Rescue — HORIZON-EUSPA-2023-SPACE, 4.10.2024 r.), Konkurs Ofert nr 10/2025 korzystając z uprawnień Zamawiającego wynikających z pkt. 6 Zapytania Ofertowego: „PRAWO ZAMAWIAJĄCEGO DO ZAMKNIĘCIA POSTĘPOWANIA BEZ WYBORU KTÓREJKOLWIEK Z OFERT, UNIEWAŻNIENIA KONKURSU OFERT I SWOBODNEGO WYBORU OFERTY ORAZ DO ODSTĄPIENIA OD ZAWARCIA UMOWY”, podjął decyzję o unieważnieniu Konkursu Ofert nr 10/2025.
EXATEL S.A. with its registered seat in Warsaw, ul. Perkuna 47 (hereinafter referred to as the “Employer” or “EXATEL”) as part of the purchasing procedure for: “ supply of equipment in the form of electronic board and a programmer, necessary for the implementation of the “SAT2Rescue” project – Secured SATCOM-based solution enhancing emergency services and search & rescue missions , co-funded by the European Union („EU”) represented by the European Union Agency for the Space Programme – the body delegated by the European Commission (Project 101180110 – SAT2Rescue – HORIZON-EUSPA-2023-SPACE, 4.10.2024)., Competition for tenders No. 10/2025, , using the Employer’s rights resulting from point 6 of the Request for Proposals: “THE EMPLOYER’S RIGHT TO CLOSE THE PROCEDURE WITHOUT SELECTING ANY OF THE TENDERS, TO CANCEL THE COMPETITION FOR TENDERS AS WELL AS TO SELECT A TENDER FREELY, AND TO REFRAIN FROM CONCLUDING THE AGREEMENT”, a decision was made to cancel the Competition for tenders No. 10/2025.
Spółka pod nazwą EXATEL S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Perkuna 47 (zwana dalej „Zamawiającym” lub „EXATEL”) zaprasza do złożenia ofert, w celu zawarcia umowy/udzielenia zamówienia na: „na: „dostawę urządzeń w postaci płytki elektronicznej i programatora niezbędnych dla realizacji projektu „SAT2Rescue”- Bezpieczne rozwiązanie oparte na SATCOM usprawniające działania służb ratowniczych oraz misji poszukiwawczo-ratowniczych (Secured SATCOM-based solution enhancing emergency services and search & rescue missions) , współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej („UE”) reprezentowanej przez Agencję Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego ( European Union Agency for the Space Programme – organ delegowany przez Komisję Europejską) (Project 101180110 — SAT2Rescue — HORIZON-EUSPA-2023-SPACE, 4.10.2024 r.)., Konkurs Ofert nr 10/2025.
EXATEL S.A. with its registered seat in Warsaw, ul. Perkuna 47 (hereinafter referred to as the “Employer” or “EXATEL”) invites you to submit tenders, hereinafter referred to as “Tenders”, in order to conclude an agreement for: “ supply of equipment in the form of electronic board and a programmer, necessary for the implementation of the “SAT2Rescue” project – Secured SATCOM-based solution enhancing emergency services and search & rescue missions , co-funded by the European Union („EU”) represented by the European Union Agency for the Space Programme – the body delegated by the European Commission (Project 101180110 – SAT2Rescue – HORIZON-EUSPA-2023-SPACE, 4.10.2024)., Competition for tenders No. 10/2025.
Postępowanie zakupowe jest procesowane w języku polskim i w języku angielskim.
Tender is proceder in polish and english language.
Dokumentacja opracowana w języku polskim znajduje się w plikach:
The documentation prepared in Polish can be found in the files entitled:
- Zaproszenie do składania ofert_Konkurs Ofert nr 10.2025
- Załącznik nr 1 do Zaproszenia_Opis Przedmiotu Zamówienia_Konkurs Ofert nr 10.2025
- Załącznik nr 2 do Zaproszenia_Wzór Formularza Oferty_Konkurs Ofert nr 10.2025
- Załącznik nr 3 do Zaproszenia_Wzór Pełnomocnictwa_Konkurs Ofert nr 10.2025
- Załącznik nr 4 do Zaproszenia_Klauzula Informacyjna Zamawiającego_Konkurs Ofert nr 10.2025
- Załącznik nr 5 do Zaproszenia_Wzór Umowy_Konkurs Ofert nr 10.2025
Dokumentacja opracowana w języku angielskim znajduje się w plikach:
The documentation prepared in English can be found in the files entitled:
- Invitation to tender _Competition for tenders No. 10.2025.docx
- Annex 1 to the Invitation_Description of the Subject of the Contract_Competition No. 10.2025
- Appendix 2 to the Invitation_Specimen of the Tender Form_Competition No. 10.2025
- Appendix 3 to the Invitation_Power of attorney – Specimen_Competition No. 10.2025
- Appendix 4 to the Invitation_Information clause of the Employer_Competition No. 10.2025
- Appendix 5 to the Invitation_Specime od the Agreement_Competition No. 10.2025
BARDZO WAŻNE INFORMACJE:
VERY IMPORTANT INFORMATION
1. Ofertę należy przesłać na adres mailowy: magdalena.rejmer@exatel.pl nie później niż do dnia 16.07.2025 r., do godz. 15:00.
The Tender should be sent via e-mail to the following address: magdalena.rejmer@exatel.pl no later than 16.07.2025, until 3:00 p.m.
2. Przesłana Oferta musi zawierać : (Podpisany przez upoważnioną do reprezentacji firmy osobę/osoby – Formularz Ofertowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia, Pełnomocnictwo – Załącznik nr 3 do Zaproszenia – jeżeli upoważnienie do reprezentacji firmy nie wynika z dokumentów rejestrowych firmy, Specyfikację techniczną dla oferowanych urządzeń.).
The submitted Offer must include: (Signed by the person/persons authorized to represent the company – Offer Form (Appendix No. 2 to the Invitation, Power of Attorney – Appendix No. 3 to the Invitation – if the authorization to represent the company does not result from the company’s registration documents, Technical specification for the offered devices.).
3. Wszelkie pytania, uwagi lub propozycje zmian, prośby o wydłużenie terminu należy przesłać najpóżniej na 3 dni przed wyznaczonym terminem złożenia Oferty tj. przed 16.07.2025 r., do godz. 15:00.
Any questions, comments or suggestions for changes, requests for extension of the deadline should be sent no later than 3 days before the deadline for submitting the Offer, i.e. before 16.07.2025, until 3:00 p.m.
4. Oferty w których znajdą się zmiany/ uwagi przesłane w dniu 16.07.2025 r., do godz. 15:00 będą odrzucone.
Offers containing changes/comments sent on 16/07/2025 by 15:00 p.m. will be rejected.