Często zadawane pytania

Biznes

Czym jest SIP Trunk?

Chcę zawrzeć w umowie niestandardowe SLA – czy to możliwe?

Jak mogę zamówić jedną z Waszych usług?

Cyberbezpieczeństwo

Po co mi aż dwa rozwiązania – TAMA i TAMA PRO7?

Jak realizowana jest usługa?

Na grupie ilu pracowników są przeprowadzane kampanie phishingowe?

Ile kosztuje przeprowadzenie kampanii phishingowych?

Kto może skorzystać z kampanii phishingowych?

Co to jest phishing?

Jakie tematy obejmują szkolenia Cyber EDU?

Ile pracowników mogę przeszkolić korzystając z platformy online?

Czym wyróżniają się szkolenia EXATEL od innych tego typu szkoleń dostępnych na rynku?

Jakie warianty usługi mogę zamówić?

Czy na bazie samego Rekonesansu można wdrożyć najbardziej istotne zmiany?

Jak długo trzeba czekać na raport?

Czy Rekonesans jest kompletnym badaniem?

Jaki zakres usług cyberbezpieczeństwa może mi zaproponować EXATEL?

Czym EXATEL różni się od innych operatorów w Polsce?

Co może grozić mojej firmie jeżeli nie przeprowadzę właściwego audytu bezpieczeństwa?

Po co mi audyt bezpieczeństwa?

Kiedy warto przeprowadzić testy penetracyjne?

Na czym polegają testy penetracyjne?

Czym jest TAMA?

Jakie mogą być dla mnie skutki wycieku danych?

Czym jest wyciek danych?

Na czym polega usługa Antymalware od EXATEL?

Jakie mogą być skutki działania złośliwego oprogramowania?

W jaki sposób realizowane są testy penetracyjne?

Od czego zacząć zabezpieczanie IT organizacji?

Czy można użyć TAMY na łączu od innego operatora niż EXATEL?

Mam ochronę antyDDoS, więc po co mi TAMA?

Czy potrzebuję ochrony DLP?

Co to jest malware?

Dlaczego lepszy jest SOC w formie usługi, a nie zbudowany wewnętrznie?

Po co mi SOC?

Czy usługi SOC są tylko dla dużych organizacji?

Jak przekonać zarząd do inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Jak możecie mi w tym pomóc?

Czym jest TAMA PRO7?

Posiadam trzy łącza, na których chcę zainstalować TAMĘ. Jak wyceniacie taką konfigurację usługi?

Czy jest możliwość otrzymania statystyk o atakach, którym zapobiegła TAMA?

Kto może stać się celem ataku DDoS?

ICT

Jak można zamówić usługę Cloud Connect?

Dla kogo jest usługa Cloud Connect?

W której warstwie modelu ISO/OSI działa usługa Cloud Connect?

Co wyróżnia usługę utrzymania infrastruktury przez EXATEL od oferty konkurencji?

Kto może skorzystać z usługi utrzymania infrastruktury od EXATEL?

Kto może być odbiorcą tej usługi?

Na czym polega usługa EXATEL WLAN?

Do kogo skierowana jest oferta WLAN?

Jakie sposoby kontrolowania ruchu umożliwia moduł WAF?

Jakie korzyści może mi dać skorzystanie z tej usługi?

Na czym polega usługa UTM Firewall?

Jakie korzyści da mi usługa kolokacji w Data Center EXATEL?

Czy dane przechowywane w Data Center EXATEL pozostają w Polsce?

Do kogo skierowana jest usługa kolokacji?

Czy korzystanie z Wirtualnego Pulpitu jest bezpieczne?

Jaka jest minimalna liczba kont do zamówienia tej usługi?

Czym różni się ta usługa od zakupu urządzenia firewall na potrzeby mojej organizacji?

Inne

Czy EXATEL jest Spółką Skarbu Państwa?

Czy mogę skorzystać z Waszych usług będąc klientem indywidualnym?

Jakich komunikatorów używacie w czasie pracy zdalnej?

Czy z usługi ZOOM mogą skorzystać także szkoły?

Operatorzy głosowi

Kto szczególnie powinien zainteresować się usługą Multiport EXATEL?

Czym się różni Ethernet Line od Internet Exchange Points?

Jak wygląda usługa terminacji ruchu głosowego?

Dlaczego moja firma powinna wybrać ofertę tranzytu głosu od EXATEL?

Do kogo jest skierowana oferta hurtu głosu?

Dlaczego Tranzyt IP korzysta z protokołu BGP?

Czym jest usługa Tranzyt IP?

Jakie korzyści może dać mi wykorzystanie technologii Ethernet w mojej firmie?

Czy usługa najniższego opóźnienia jest gwarantowana w SLA?

Co to jest usługa Internet Exchange Points?

Czy możliwe jest pobieranie i wysyłanie danych z takimi samymi prędkościami?

Na czym polega usługa Alien Lambda?

Jakie korzyści dla rozwoju biznesu zapewnia EXATEL WLAN?

Co jest wymagane, aby uruchomić usługę Tranzyt IP?

Jakie korzyści zapewnia usługa Internet Exchange Points?

W jaki sposób EXATEL dba o jakość usług?

Dlaczego warto dzierżawić łącza od EXATEL?

Czy współpracujecie z operatorami Tier 1?

praktyki

Jakie dokumenty należy przygotować przed rozpoczęciem praktyk? 

Czy istnieje możliwość zatrudnienia w EXATEL po odbyciu praktyk? 

Gdzie i komu mogę zadać pytanie, którego nie ma na liście?

Czy jest możliwość pracy w elastycznych godzinach oraz pracy na część etatu?

Czy jest możliwość pracy zdalnej?

Jak wygląda wdrożenie nowego członka zespołu?

Jak wygląda proces rekrutacyjny?

Jaką formę współpracy oferuje EXATEL?

Czy praktyki są płatne?

Ile trwają praktyki?

SDN

Dlaczego rozwiązaniu SDN EXATEL można zaufać?

Dlaczego rezygnujemy z rozbudowy sieci o urządzenia znanych producentów?

Dlaczego EXATEL wdrożył SDN?

Jak wygląda struktura zespołu? Jak liczny jest zespół?

Czy macie dobrego SCRUMA? Czy sprawdził się w waszym projekcie?

Skąd pojawiają się wymagania i pomysły na nowe funkcjonalności?

Jak wygląda automatyzacja testów?

Czemu nie korzystacie z najpopularniejszych obecnie rozwiązań chmurowych?

Jak komunikujecie się w zespole ? Mumble, Zoom, Rocket chat, signal. Czemu nie slack?

Jak dokumentujecie wasz kod?

Jak wygląda proces wytwarzania oprogramowania w projektach SDN?

Czy wszystko robicie w EXATEL?

Jaki jest stos technologiczny i metodologia pracy w projektach SDN?

Czy SDNbox i SDNcore to jedyne projekty R&D w EXATEL?

Po co zespół badawczo-rozwojowy w telekomie?

Sektor publiczny

Co odróżnia Was od konkurencyjnych firm oferujących usługi dla JST?

Czym jest OST 112?

TAMA

Jak testujecie waszą aplikację? W jaki sposób dbacie o jakość kodu?

Czy macie dobrego SCRUMA? Czy sprawdził się w waszym projekcie?

Jak wygląda współpraca z klientami i możliwości rozbudowy aplikacji?

Skąd pojawiają się wymagania i pomysły na nowe funkcjonalności?

Jak wygląda proces wdrożenia TAMA u klienta?

Jak wygląda automatyzacja testów?

Jak komunikujecie się w zespole ? Mumble, Zoom, Rocket Chat, Signal. Czemu nie Slack?

Jak dokumentujecie wasz kod?

Jak wydajnie przechowywać listy IPv4 i IPv6?

Jaki jest stos technologiczny w projekcie TAMA?

Telekomunikacja

Dlaczego zapewnienie poufności rozmów jest ważne?

Do czego może mi się przydać usługa One Number?

Czy zmiana lokalizacji mojej firmy wpłynie również na zmianę numeru infolinii?

Na czym polega usługa One Number?

Jestem operatorem i oprócz standardowych funkcjonalności i korzyści zależy mi na rozwiniętym portalu raportowania. Jak EXATEL SMS w tym wspiera? 

Czy korzystając z usługi EXATEL SMS, będę miał możliwość wysyłania wiadomości SMS do wszystkich sieci?

Z jakiego protokołu telekomunikacyjnego korzysta usługa EXATEL SMS?

Czy usługa EXATEL WLAN jest bezpieczna?

Dla kogo jest EXATEL WLAN?

Czy chcąc wdrożyć usługę WLAN, mogę liczyć na wsparcie EXATEL?

Zależy mi na elastycznym i bezpiecznym narzędziu do komunikacji wewnątrz organizacji. Jak to wygląda w przypadku usługi Zoom oferowanej przez firmę EXATEL?

Jak wygląda usługa Zoom dla firm oferowana przez EXATEL?

Do kogo jest skierowana usługa Contact Center?

Z czego składa się usługa Contact Center od EXATEL?

Co oferuje usługa VOIP dla firm?

Co odróżnia VOIP od telefonii analogowej i komórkowej?

Do kogo jest skierowana usługa telefonii VOIP?

Jakimi funkcjonalnościami dysponuje rozwiązanie VaaS?

Do kogo jest skierowana usługa Voice as a Service?

Czym jest VaaS?

Czy usługa dzierżawy łączy jest dla mnie?

Jakie korzyści płyną z zastosowania transmisji danych w technologii Ethernet od EXATEL?

Co obejmuje oferta bezpiecznego Internetu dla firm?

Co wchodzi w portfolio usług telekomunikacyjnych EXATEL?

W jaki sposób są realizowane usługi Low Latency?

Co wyróżnia Low Latency na tle innych usług transmisji danych?

Jaki jest zasięg usług dzierżawy łączy?

Na czym polega usługa Wavelength?

Jakie jest zastosowanie usług opartych o Ethernet?

Jak technicznie realizowana jest usługa transmisji w technologii Ethernet?

Do czego służy router w usłudze MPLS IP VPN?

Jakie przewagi daje MPLS IP VPN w porównaniu do sieci opartej na Internecie?

Na czym polega usługa MPLS IP VPN?

W jaki sposób jest realizowana usługa?

Czy usługa zawiera ograniczenia/limity transferu danych?

Co oznacza IVR?