Do czego może mi się przydać usługa One Number?
Udostępnienie infolinii ułatwia potencjalny kontakt klienta z firmą. Numer może spełniać funkcję typowo informacyjną lub stanowić element promocji firmy. Infolinię można także wykorzystać na wewnętrzne potrzeby organizacji. Takie rozwiązania jak One Number, są powszechnie wykorzystywane przez firmy, które na pierwszym miejscu stawiają profesjonalną obsługę klienta i troskę o swój wizerunek.
Czy zmiana lokalizacji mojej firmy wpłynie również na zmianę numeru infolinii?
Nie. W przypadku zmiany lokalizacji firmy, numer infolinii pozostanie ten sam. Dzięki temu bez problemu utrzymasz stałą komunikację z partnerami i klientami.
Na czym polega usługa One Number?
Usługa ta umożliwia udostępnienie specjalnego numeru infolinii, dostępnego z sieci stacjonarnych i komórkowych, z którego połączenia kierowane będą na wskazany numer abonenta. One Number umożliwia przekierowanie połączeń z sieci stacjonarnych lub komórkowych z numerów 800 i 801 na numer pokładowy zgodny z Planem Numeracji Krajowej (PNK). Numer ten może być numerem w sieci EXATEL lub innego krajowego operatora telekomunikacyjnego. Istnieje także możliwość przeniesienia numeru do EXATEL.
Jestem operatorem i oprócz standardowych funkcjonalności i korzyści zależy mi na rozwiniętym portalu raportowania. Jak EXATEL SMS w tym wspiera?
Z platformy można generować różnego rodzaju raporty - m.in. z ruchu i przychodów z podziałem na klienta czy kraj. O skuteczności dostarczenia wiadomości poinformują raporty DLR, a o szczegółach ruchu raporty CDR. Platforma poinformuje także o wyczerpaniu credit limitu czy niedostępności łącza. Dla EXATEL bezpieczeństwo jest priorytetem, dlatego z platformą otrzymają Państwo zintegrowane narzędzia antyfraudowe, które poinformują o potencjalnym zagrożeniu.
Czy korzystając z usługi EXATEL SMS, będę miał możliwość wysyłania wiadomości SMS do wszystkich sieci?
Tak, nawiązując z nami współpracę, operator otrzymuje możliwość wysyłania wiadomości SMS do wszystkich sieci w Polsce i większość sieci Unii Europejskiej. Ma także możliwość odbierania wiadomości SMS do własnej sieci MNO lub MVNO na przydzielone lub pozyskane zakresy numeracji komórkowej.
Z jakiego protokołu telekomunikacyjnego korzysta usługa EXATEL SMS?
Jako jedni z nielicznych oferujemy międzyoperatorskie Punkty Styku Sieci w standardzie SMPP do wymiany SMS.
Czy usługa EXATEL WLAN jest bezpieczna?
Tak. EXATEL zapewnia dostarczenie i utrzymanie usługi przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa i ochrony przed niepowołanym dostępem. Bierzemy na siebie pełną odpowiedzialność za wdrożenie i zarządzanie usługą EXATEL WLAN. Usługa jest także bezpieczna z punktu widzenia danych zbieranych o użytkownikach gościnnej sieci Wi-Fi, ponieważ przekazujemy Ci zanonimizowane dane o klientach korzystających z bezprzewodowej sieci w Twojej lokalizacji.
Dla kogo jest EXATEL WLAN?
EXATEL WLAN to skalowalna usługa, przeznaczona głównie dla administratorów przestrzeni publicznych (urzędów, dworców, lotnisk, ośrodków sportowych, galerii handlowych, hoteli, ośrodków wypoczynkowych, szpitali i ośrodków zdrowia, ośrodków kultury, placówek naukowych i edukacyjnych) oraz przedsiębiorstw, w celu ułatwienia pracy poprzez zapewnienie mobilności, rozszerzenia korporacyjnej sieci przewodowej (LAN), oraz dostępu do Internetu dla gości.
Czy chcąc wdrożyć usługę WLAN, mogę liczyć na wsparcie EXATEL?
W przypadku usługi EXATEL WLAN, przejmujemy pełną odpowiedzialność za wdrożenie i zarządzanie usługą – począwszy od przygotowania projektu, przez instalację i konfigurację urządzeń, a kończąc na monitoringu usługi i rozwiązywaniu problemów związanych z siecią. W ramach usługi zapewniamy także wymagane przez prawo przechowywanie informacji o użytkownikach sieci.
Zależy mi na elastycznym i bezpiecznym narzędziu do komunikacji wewnątrz organizacji. Jak to wygląda w przypadku usługi Zoom oferowanej przez firmę EXATEL?
Zoom jest narzędziem bardzo prostym w zarządzaniu i rozbudowie oraz posiada szeroki zakres funkcjonalności. EXATEL gwarantuje również bezpieczeństwo nagrań, które są przechowywane na serwerach w Polsce.
Jak wygląda usługa Zoom dla firm oferowana przez EXATEL?
Usługę Zoom oferujemy w dwóch modelach:
- Hybrydowym – ruch związany ze spotkaniami jest hostowany lokalnie – część infrastruktury może znajdować się w serwerowni klienta, a część na serwerach EXATEL.
- Chmurowym – cały ruch związany ze spotkaniami jest hostowany w chmurze.
Do kogo jest skierowana usługa Contact Center?
Usługę kierujemy przede wszystkim do firm, które posiadają już własne, wewnętrzne stanowiska pracy typu CC oraz sprzedają lub obsługują swoich klientów telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem innych narzędzi komunikacji elektronicznej, a chcą wyróżnić się nowoczesnymi formami kontaktu z klientem.
Z czego składa się usługa Contact Center od EXATEL?
Nasze rozwiązanie składa się z wirtualnego Call Center i zaawansowanych technologicznie narzędzi do monitorowania komunikacji, rozwiązywania problemów i zbierania wiedzy. Dzięki temu, że jest to rozwiązanie chmurowe, to nie są wymagane dodatkowe inwestycje w sprzęt – wystarczy komputer i słuchawki.
Co oferuje usługa VOIP dla firm?
Usługa VOIP oferuje firmom kilka ciekawych rozwiązań, w tym m.in. możliwość zachowania używanych numerów oraz proste i szybkie ich przeniesienie, numerację strefową właściwą dla lokalizacji, szczegółowy dostęp do bieżącego bilingu, połączenia faksowe, połączenia z CLIR i CLIP oraz bezpieczeństwo.
Co odróżnia VOIP od telefonii analogowej i komórkowej?
W przeciwieństwie do telefonii analogowej i komórkowej, VOIP pozwala na wykonywanie połączeń z dowolnego miejsca na świecie i to bez żadnego okablowania. Jedynym warunkiem jest dostęp do Internetu.
Do kogo jest skierowana usługa telefonii VOIP?
Usługę telefonii IP kierujemy przede wszystkim do firm, które posiadają już centralę telefoniczną VOIP lub planują ją zakupić.
Jakimi funkcjonalnościami dysponuje rozwiązanie VaaS?
Usługa dysponuje możliwością prezentacji numeru lub jego blokowania, dysponuje szerokim wyborem przekierowań połączeń i ułatwień związanych z wybieraniem numeru. VaaS pozwala również na podstawowe połączenia konferencyjne.
Do kogo jest skierowana usługa Voice as a Service?
Naszą usługę dedykujemy firmom i organizacjom, które nie mają jeszcze własnej centrali telefonicznej lub dynamicznie się rozwijają. Rozwiązanie VaaS jest skalowalne i można je w prosty sposób dopasować.
Czym jest VaaS?
Voice as a Service to następny etap ewolucji tradycyjnej centrali telefonicznej. Rozwiązanie te działa w chmurze i jest dostępne poprzez sieć IP. W porównaniu do tradycyjnych systemów, nasze rozwiązanie VOIP wymaga niewielkiej ilości sprzętu.
Czy usługa dzierżawy łączy jest dla mnie?
Usługa dzierżawy łączy to rozwiązanie dla każdego kto potrzebuje infrastruktury umożliwiającej przesyłanie dużych wolumenów danych (do 100 Gbps) lub planuje w przyszłości rozwój swojej infrastruktury.
Jakie korzyści płyną z zastosowania transmisji danych w technologii Ethernet od EXATEL?
Wśród wielu korzyści zastosowania tej technologii, wyróżnić należy możliwość budowy efektywnej kosztowo infrastruktury i własnych usług, wysoką niezawodność usług, bezpieczeństwo transmisji oraz możliwość zarządzania usługą samodzielnie lub przy wsparciu ekspertów EXATEL.
Co obejmuje oferta bezpiecznego Internetu dla firm?
Usługa ta obejmuje bezpieczny i symetryczny (o pełnej gwarancji pasma) dostęp do publicznej sieci internetowej. Dostęp bazuje na naszej rozległej sieci IP MPLS w której priorytetem jest optymalizacja ruchu sieciowego.
Co wchodzi w portfolio usług telekomunikacyjnych EXATEL?
Od ponad 25 lat nasza firma dostarcza usługi głosowe i transmisyjne najwyższej jakości. Naszym klientom udostępniamy m.in. możliwość transmisji danych w technologii Ethernet, dzierżawę łączy (Wavelength), transmisję danych z najniższym opóźnieniem (Low Latency), VaaS (Voice as a Service), telefonię IP oraz Call/Contact Center, infolinię i Zoom dla firm.
W jaki sposób są realizowane usługi Low Latency?
Do świadczenia usług Low Latency wykorzystujemy wydzieloną sieć o wysokiej wydajności. Dzięki ciągłej rozbudowie i stałemu monitoringowi minimalizujemy wpływ urządzeń sieciowych na opóźnienia i jesteśmy w stanie sprostać restrykcyjnym parametrom.
Co wyróżnia Low Latency na tle innych usług transmisji danych?
Low Latency to usługi transmisji danych, które gwarantują najmniejsze możliwe opóźnienie przesyłania danych. Parametr RTD (opóźnienie) jest gwarantowany w umowie.
Jaki jest zasięg usług dzierżawy łączy?
Usługa umożliwia dzierżawę łączy w całym kraju oraz globalnie, dzięki szerokiej współpracy EXATEL z partnerami na całym świecie.
Na czym polega usługa Wavelength?
Wavelength zapewnia połączenie pomiędzy dwiema lokalizacjami za pomocą wysoko przepustowej infrastruktury bazującej na dedykowanym kanale optycznym. Gwarantuje to klientowi całe pasmo na wyłączność i najwyższy poziom "przezroczystości" dla przenoszonych danych.
Jakie jest zastosowanie usług opartych o Ethernet?
Standard Ethernet stanowi bazę do świadczenia wielu zaawansowanych technologicznie usług związanych z dostępem do zasobów serwerowych lub dostępem do Internetu.
Jak technicznie realizowana jest usługa transmisji w technologii Ethernet?
To tzw. usługa wysokich przepustowości. Oparta jest na technologii Ethernet zakończonej stykiem Fast Ethernet lub Gigabit Ethernet.
Do czego służy router w usłudze MPLS IP VPN?
Router w lokalizacji klienta stanowi integralny element systemu zarządzania siecią przy użyciu technologii MPLS. Jego zadaniem jest „oznaczanie” pakietów danych w celu zdefiniowania trasy, priorytetów, klas usług. Konfiguracja routera realizowana jest przez służby techniczne EXATEL i jest dostosowana do parametrów usługi.
Jakie przewagi daje MPLS IP VPN w porównaniu do sieci opartej na Internecie?
Usługa MPLS IP VPN daje np. możliwość priorytetyzacji przesyłanego ruchu, dzięki czemu można zapewnić efektywne działanie wszystkich wykorzystywanych w firmie aplikacji i usług.
Na czym polega usługa MPLS IP VPN?
Usługa pozwala na połączenie rozproszonych geograficznie lokalizacji klienta w jedną sieć WAN i bezpieczną transmisję z gwarantowanymi parametrami jakościowymi dla danych, głosu lub wideo.
W jaki sposób jest realizowana usługa?
Do realizacji usług wykorzystujemy sieć światłowodową należącą do EXATEL. Zapewnia ona duży zakres oferowanych przepustowości - do 100 Gb/s i dobre parametry jakościowe.
Czy usługa zawiera ograniczenia/limity transferu danych?
Nie - usługa umożliwia symetryczne korzystanie z Internetu (taka sama prędkość od/do sieci) bez limitów w ramach wykupionej przepustowości.
Co oznacza IVR?
Jest to dodatkowa funkcjonalność, w jaką możesz wyposażyć swoją centralę. IVR umożliwia stworzenie menu tonowego, które pozwala efektywniej kierować połączenia.