Voice aaS - usługa technologii VOIP w chmurze

VaaS to kolejny etap w procesie ewolucji centrali telefonicznej. Działające w chmurze rozwiązanie jest dostępne poprzez sieć IP. W porównaniu do klasycznych systemów, usługi telefonii VOIP wymagają jedynie niewielkiej ilości sprzętu.

Jest to zarazem rozwiązanie dla firm i organizacji, które nie posiadają jeszcze własnej centrali telefonicznej lub dynamicznie się rozwijają – usługa VaaS jest skalowalna i można ją w prosty sposób dopasować do bieżących potrzeb organizacji. Idealnie sprawdzi się też w przypadku firm posiadających wiele lokalizacji.

Wirtualna centrala pozwala na przemianę tradycyjnego numeru stacjonarnego w nowoczesne i proste w obsłudze rozwiązanie, usprawniające komunikację zarówno z Klientami oraz współpracownikami. Usługę można uruchomić znacznie szybciej i taniej w porównaniu do klasycznego rozwiązania. Niemal od razu zyskuje się dostęp do kluczowych funkcjonalności:

  • możliwości prezentacji numeru lub jego blokowania,
  • szerokiego wyboru przekierowań połączeń,
  • ułatwień związanych z wybieraniem numeru,
  • podstawowych połączeń konferencyjnych.

Korzystając z usługi EXATEL można również wyposażyć centralę w dodatkowe funkcjonalności, np.:

  • IVR – utworzenie menu tonowego, które pozwala efektywniej kierować połączenia,
  • Nagrywanie rozmów – dla połączeń, które wymagają dodatkowej weryfikacji,
  • Fax-to-mail – możliwość wysyłania faksów bezpośrednio na maila odbiorcy.

Korzyści

  • niższe koszty – atrakcyjne ceny za konto telefoniczne i wdrożenie usługi
  • brak konieczności inwestowania w centralę telefoniczną, serwery i administrowanie systemem głosowym
  • łatwa rozbudowa i skalowalność – możliwy zakup dodatkowych telefonów i usług
  • atrakcyjne plany taryfowe dla połączeń głosowych
  • dostęp do szczegółowych informacji o połączeniach

Najczęściej zadawane pytania_

Czym jest VaaS?

Do kogo jest skierowana usługa Voice as a Service?

Jakimi funkcjonalnościami dysponuje rozwiązanie VaaS?

Chcę wiedzieć więcej o usługach z zakresu telekomunikacji_

Wyślij formularz, a nasz konsultant oddzwoni w najbliższym możliwym terminie!




    Wypełnienie formularza oznacza, że znasz naszą politykę prywatności. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. Wyrażenie zgód jest niezbędne do wymiany informacji związanych z komunikacją.

    Wiadomość została wysłana

    Postaramy się odpowiedzieć
    w nabliższym możliwym terminie.