Realizacje

W EXATEL nigdy nie chodzimy na skróty, dlatego zawsze możemy cieszyć się zaufaniem naszych partnerów i klientów.

Pomimo tego że jesteśmy Spółką Skarbu Państwa, to bardzo mocno współpracujemy z rynkiem komercyjnym. Świadczymy usługi nie tylko dla sektora publicznego (administracji państwowej), ale także dla prywatnych przedsiębiorstw związanych m.in. z ochroną zdrowia (Enel-Med), płatnościami online (Blue Media) czy mediami. Dysponujemy bogatym portfolio usług (m.in. Cloud Connect, Contact Center, ochrona anty-DDoS, Network Access Control, VPN MPLS), które dostosowujemy do potrzeb naszych klientów. Oni nam zaufali, Ty też możesz.

Urząd Miejski w Błoniu wdraża cyberbezpieczeństwo krok po kroku

Eksperci IT z Urzędu Miejskiego w Błoniu wdrażanie cyberbezpieczeństwa traktują jako proces, który warto doskonalić krok po kroku i jest to słuszne podejście.

PPNT stawia na cyberedukację

Ponieważ EXATEL od dawna edukuje swoich partnerów i klientów z zakresu cyberhigieny, podjęliśmy się zorganizowania dwudniowego szkolenia dla PPNT, podczas którego opowiadaliśmy o cyberzagrożeniach, metodach ataków i obrony oraz o dobrych praktykach. W cyberbezpieczeństwie, podobnie jak w dbaniu o zdrowie, profilaktyka przynosi wymierne korzyści. W tej kwestii warto postawić na rzetelnego partnera.

Blue Media. Pieniądze zawsze na czas

Blue Media chciało nadawać priorytet transakcjom klientów, by były realizowane zawsze na czas. Niezbędna była pewność, że usługi będą dostępne zawsze. Niezależnie od miejsca, czasu ani wykorzystywanej technologii. Dlatego firma korzysta z naszych sprawdzonych usług VPN MPLS, Metro Ethernet oraz ochrony przed atakami wolumetrycznymi – antyDDoS.

ENEL-MED i Network Access Control (NAC)

Wdrożyliśmy u Partnera narzędzie Network Access Control (NAC) bazujące na technologii SnoopWall. Dzięki niemu administratorzy uzyskali kontrolę nad tym, jakie urządzenia mogą się podłączać do wewnętrznej sieci placówek. Po serii audytów bezpieczeństwa administratorzy upewnili się, jak działa ich obrona i czy czegoś ewentualnie nie warto ulepszyć.

Pit-Radwar i ochrona przed cyberzagrożeniami

Pit-Radwar potrzebuje skutecznej ochrony przed cyberzagrożeniami. To szczególnie ważne, gdy uczestniczy się w strategicznych dla bezpieczeństwa kraju projektach, takich jak międzynarodowy program "Wisła". Dlatego zaczęliśmy od kompleksowego audytu bezpieczeństwa obecnej infrastruktury wraz z testami penetracyjnymi systemów przetwarzających dla firmy dane.

Usługa anty-DDoS dla regionalnej sieci telewizyjnej

Rozwiązanie anty-DDoS klasy operatorskiej to niezwykle skuteczne narzędzie. Cały złośliwy ruch sieciowy jest przekierowywany do specjalnych urządzeń, w których zostaje on wyczyszczony (odseparowany). Prawidłowy ruch jest z powrotem kierowany do właściwych serwerów.

Infrastruktura Systemu Rejestrów Państwowych dla MSW

Zbudowaliśmy całkowicie wydzieloną, odseparowaną od internetu sieć. Od momentu uruchomienia działa stabilnie w całej Polsce. Z SRP codziennie korzystają setki tysięcy obywateli. Bez niego nie może działać policja, służby ratunkowe, szpitale czy kontrola graniczna.

Contact Center – system obsługi zgłoszeń dla Benefit Systems SA

Firma Benefit Systems, która na bieżąco obsługuje posiadaczy około 744 tysięcy kart MultiSport, potrzebowała skutecznego narzędzia do komunikacji. Do wysokiej jakości obsługi niezbędne są profesjonalnych rozwiązania technologiczne. Dlatego w Benefit Systems pojawiła się potrzeba wdrożenia nowych kanałów komunikacji w ramach istniejącej usługi Contact Center świadczonej przez Exatel.