TAMA PRO7 – ochrona przed aplikacyjnymi atakami DDoS

TAMA PRO7 to rozwiązanie chroniące przed atakami DDoS w warstwie 7 OSI. Jest uruchamiane wyłącznie na łączach internetowych EXATEL wraz z działającą usługą ochrony wolumetrycznej anty-DDoS TAMA w wariancie Standard albo Advanced.

Usługa anty-DDoS TAMA PRO7 została przygotowana w celu zabezpieczenia zasobów informatycznych Klienta przed skutkami ataków aplikacyjnych DDoS (Distributed Denial of Service – rozproszona odmowa usługi). Atak polega na wyczerpaniu zasobów informatycznych aplikacji internetowych (serwera – procesora lub RAM).

Celem ataków nie jest infrastruktura sieciowa, a sama aplikacja. System klienta obsługuje konkretne zapytania w hurtowych ilościach, tym samym następuje jego przeciążenie i odmowa dostępu innym użytkownikom do udostępnianych aplikacji.

TAMA i TAMA PRO7 na łączu EXATEL

Synergia tych dwóch kompatybilnych usług to kompleksowe rozwiązanie stworzone, rozwijane i obsługiwane przez certyfikowanych ekspertów cyberbezpieczeństwa EXATEL.

Gwarancja i jakość działania

  • Pełna ochrona przed atakami wolumetrycznymi i aplikacyjnymi
  • System stworzony przez polskiego operatora telekomunikacyjnego, Spółkę Skarbu Państwa
  • Usługa świadczona przez certyfikowanych ekspertów cyberbezpieczeństwa pracujących w SOC EXATEL
  • Ochrona klasy operatorskiej – chronimy nawet przed atakami większymi niż pasmo klienta
  • Automatyczne uruchamianie filtrowania ruchu po wykryciu ataku
  • Zapewnienie ciągłości działania
  • Zakres ochrony dopasowany do przepustowości sieci Klienta

Elastyczność i skalowalność

  • Dostosowanie konfiguracji do indywidualnych wymagań Klienta
  • Integracja z systemami bezpieczeństwa klienta (np. SIEM)
  • Możliwość filtrowania i analizy: adresacji IP (ruch zarówno „do”, jak i „od” Klienta), protokołów, stanu połączeń TCP, nieprawidłowych pakietów, portów, połączeń szyfrowanych, zdefiniowanych lub tworzonych zgodnie z potrzebami Klienta

TAMA PRO7 – korzyści

  • Możliwość ręcznego sterowania mitygacją ataków
  • Tworzenie wykluczeń w procesie detekcji
  • Możliwość zarządzania sesjami podczas ochrony. Możliwa konfiguracja dopuszczalnej liczby otwartych sesji per źródło, minimalna liczba pakietów oraz minimalny rozmiar pakietów
  • Możliwość definiowania różnych czasów wyzwolenia alarmów dla poszczególnych metod detekcji
  • Dostęp do aktualnych statystyk usługi i możliwość generowania raportów w portalu klienta
  • Najlepszy stosunek jakości do ceny
  • Obsługa w trybie 24/7 przez EXATEL (bez konieczności poświęcania zasobów po stronie Klienta)

Najczęściej zadawane pytania_

Czym jest TAMA PRO7?

Po co mi aż dwa rozwiązania – TAMA i TAMA PRO7?

Chcę wiedzieć więcej o usługach z zakresu cyberbezpieczeństwa_

Wyślij formularz, a nasz konsultant oddzwoni w najbliższym możliwym terminie!




    Wypełnienie formularza oznacza, że znasz naszą politykę prywatności. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. Wyrażenie zgód jest niezbędne do wymiany informacji związanych z komunikacją.

    Wiadomość została wysłana

    Postaramy się odpowiedzieć
    w nabliższym możliwym terminie.