Usługa anty-DDoS TAMA PRO7 została przygotowana w celu zabezpieczenia zasobów informatycznych Klienta przed skutkami ataków aplikacyjnych DDoS (Distributed Denial of Service – rozproszona odmowa usługi). Atak polega na wyczerpaniu zasobów informatycznych aplikacji internetowych (serwera – procesora lub RAM).
Celem ataków nie jest infrastruktura sieciowa, a sama aplikacja. System klienta obsługuje konkretne zapytania w hurtowych ilościach, tym samym następuje jego przeciążenie i odmowa dostępu innym użytkownikom do udostępnianych aplikacji.
TAMA i TAMA PRO7 na łączu EXATEL
Synergia tych dwóch kompatybilnych usług to kompleksowe rozwiązanie stworzone, rozwijane i obsługiwane przez certyfikowanych ekspertów cyberbezpieczeństwa EXATEL.
Gwarancja i jakość działania
- Pełna ochrona przed atakami wolumetrycznymi i aplikacyjnymi
- System stworzony przez polskiego operatora telekomunikacyjnego, Spółkę Skarbu Państwa
- Usługa świadczona przez certyfikowanych ekspertów cyberbezpieczeństwa pracujących w SOC EXATEL
- Ochrona klasy operatorskiej – chronimy nawet przed atakami większymi niż pasmo klienta
- Automatyczne uruchamianie filtrowania ruchu po wykryciu ataku
- Zapewnienie ciągłości działania
- Zakres ochrony dopasowany do przepustowości sieci Klienta
Elastyczność i skalowalność
- Dostosowanie konfiguracji do indywidualnych wymagań Klienta
- Integracja z systemami bezpieczeństwa klienta (np. SIEM)
- Możliwość filtrowania i analizy: adresacji IP (ruch zarówno „do”, jak i „od” Klienta), protokołów, stanu połączeń TCP, nieprawidłowych pakietów, portów, połączeń szyfrowanych, zdefiniowanych lub tworzonych zgodnie z potrzebami Klienta
TAMA PRO7 – korzyści
- Możliwość ręcznego sterowania mitygacją ataków
- Tworzenie wykluczeń w procesie detekcji
- Możliwość zarządzania sesjami podczas ochrony. Możliwa konfiguracja dopuszczalnej liczby otwartych sesji per źródło, minimalna liczba pakietów oraz minimalny rozmiar pakietów
- Możliwość definiowania różnych czasów wyzwolenia alarmów dla poszczególnych metod detekcji
- Dostęp do aktualnych statystyk usługi i możliwość generowania raportów w portalu klienta
- Najlepszy stosunek jakości do ceny
- Obsługa w trybie 24/7 przez EXATEL (bez konieczności poświęcania zasobów po stronie Klienta)