CyberVerse

Jako EXATEL chcemy świadczyć klientom komplementarną usługę za pomocą której będziemy dostarczać, implementować, konfigurować oraz zarządzać rozwiązaniami z zakresu bezpieczeństwa IT.

Zalety usługi CyberVerse – wdrożenie

  • Szybsza ochrona przed zagrożeniami – zamiast tracić czas na samodzielną konfigurację i dostosowywanie systemu, otrzymujesz od nas gotowe, zoptymalizowane rozwiązane, które natychmiast zaczyna chronić Twoją infrastrukturę IT.
  • Bezpieczeństwo bez wysiłku –  nie masz potrzeby do angażowania swojego zespołu w proces wdrożenia, lub w wariancie asysty pomagamy Tobie przejść przez wymagającą część procesu.
  • Pełne wykorzystanie zakupionego rozwiązania – profesjonalne wdrożenie oznacza, że platforma jest skonfigurowana zgodnie z najlepszymi praktykami, dzięki czemu wyciągasz z niej maksimum korzyści i bezpieczeństwa.
  • Mniej błędów i lepsza skuteczność – samodzielna implementacja może prowadzić do luk w zabezpieczeniach. Jako EXATEL zapewniamy poprawność wdrożonego rozwiązania.
  • Oszczędność czasu i kosztów – redukcja nakładów na szkolenia wewnętrzne i eksperymentalne konfiguracje w organizacji. Zamiast tego otrzymujesz platformę dostosowaną do Twoich potrzeb.
  • Wsparcie ekspertów na każdym etapie – w ramach wdrożenia otrzymujesz dostęp do specjalistów, którzy nie tylko uruchomią platformę, ale przeszkolą na życzenie Twój zespół.
  • Skalowalność – platforma zostaje wdrożona w sposób, który jest przystosowany do wzrostu organizacji.
  • Możliwość przetestowania w formie Proof of Concept.
  • Możliwość integracji z systemami klienta (np. SIEM, AD (Active Directory), ITSM (Information Technology Service Management), etc.)

Zalety usługi CyberVerse – zarządzanie

  • Oszczędność czasu – jako EXATEL przejmujemy wszystkie obowiązki związane z administracją platformy, dzięki czemu możesz lepiej skupić się na działalności operacyjnej.
  • Zawsze aktualna i optymalna konfiguracja – co miesiąc optymalizujemy platformę zgodnie z zaleceniami producenta oraz aktualnymi standardami bezpieczeństwa, co zapewnia pełne wykorzystanie możliwości platformy.
  • Zmniejszenie ryzyka incydentów bezpieczeństwa – zapewniamy profesjonalne zarządzanie politykami bezpieczeństwa oraz aktualizację konfiguracji, dzięki czemu ryzyko błędów administracyjnych zostaje zminimalizowane, a powierzchnia ataku zostaje zmniejszona.
  • Łatwa skalowalność rozwiązania – możliwość dostosowania do Twoich potrzeb, od małych firm do dużych przedsiębiorstw wraz z zmieniającymi się wymaganiami i potrzebami.
  • Stały dostęp do specjalistów – jako EXATEL zapewniamy dostęp do ekspertów specjalizujących się w zarządzaniu i utrzymywaniu platform z zakresu cyberbezpieczeństwa, dzięki czemu nie musisz martwić się o braki kadrowe.
  • Usługa realizowana w całości zasobami własnymi EXATEL.
  • Redukcja wydatków na utrzymanie zespołu.

W ramach oferty dostarczamy:

  • EDR (Endpoint Detection and Response) jest rozwiązaniem, które monitoruje i zbiera dane z punktów końcowych (komputerów, serwerów, urządzeń mobilnych) w celu wykrywania i reagowania na zdarzenia. Umożliwia to identyfikację nieprawidłowych działań, analizę ich przyczyn oraz mitygację, poprzez zautomatyzowane odpowiedzi na incydenty, minimalizując szkody oraz ryzyko. Dzięki EDR, analitycy i administratorzy systemów mogą wykonywać szczegółowe analizy zdarzeń związanych z bezpieczeństwem. EDR jest rozwiązaniem działającym w czasie rzeczywistym, tzn. jest w stanie wykrywać i odpowiadać na zagrożenia niemal natychmiast po ich pojawieniu się. Dzięki temu rozwiązaniu organizacje są w stanie w znaczny sposób podnieść poziom bezpieczeństwa i zminimalizować ryzyko związane z zagrożeniami i atakami. EDR również jest w stanie monitorować zarówno zachowania użytkowników, jak i samych urządzeń
  • XDR (Extended Detection and Response) jest to bardziej zaawansowana wersja EDR, która rozszerza monitorowanie i ochronę na inne elementy infrastruktury IT, takie jak sieci, serwery, poczta, czy usługi chmurowe. Zapewnia większą widoczność niż EDR, zapewniając bardziej holistyczne podejście do detekcji zagrożeń w różnych warstwach infrastruktury IT. Umożliwia korelację danych z wielu źródeł (np. sieci, chmury, aplikacji) i automatyzuje odpowiedzi na złożone ataki. Dzięki temu klient uzyskuje bardziej komplementarną ochronę.

EDR/XDR modele wdrożenia

Czynność Wdrożenie Custom Wdrożenie Pełne Wdrożenie z Asystą
Instalacja agentów na serwerach i stacjach roboczych Zakres ustalany indywidualnie Wdrożenie wszystkich udostępnionych przez klienta stacji końcowych Przygotowanie instrukcje dla każdego typu systemu operacyjnego i asysta w pierwszych instalacjach per typ hosta
Integracja z systemem Custom Wycena indywidualna Nie Nie
Integracja z systemami Standard Opcjonalne Tak Dostarczenie instrukcji oraz asysta przy integracji z pierwszym systemem
Integracja z systemami klienta np. SIEM, System Obsługi Zgłoszeń i Zadań (JIRA), itp. Opcjonalne Nie Nie
Tworzenie polityk bezpieczeństwa Ustalane podczas analizy potrzeb Konfiguracja wszystkich grup uprawnień Przygotowanie instrukcji oraz asysta w konfiguracji 5 grup uprawnień
Przekazanie dokumentacji powdrożeniowej Opcjonalne Opcjonalne Tylko przekazane instrukcje
Testy funkcjonalne i bezpieczeństwa Opcjonalne Tydzień testów w każdym trybie pracy: detect-detect, protect-detect i protect-protect Nie
Szkolenie Administratorów IT Wycena indywidualna Nie Nie

Managed EDR/XDR

Czynność Obsługa Platformy Monitoring Incydentów Pełne (Obsługa Platformy + Monitoring Incydentów)
Tworzenie lub zmiana konfiguracji polityk bezpieczeństwa (na prośbę klienta)
Tworzenie i zmiana wykluczeń dla polityk bezpieczeństwa (na prośbę klienta)
Obsługa zgłoszeń serwisowych
Kontakt z serwisem producenta i koordynacja zgłoszeń
Monitoring incydentów bezpieczeństwa
Wykrywanie fałszywych alarmów

Reagowanie na incydenty:

– Izolacja urządzeń zainfekowanych.

– Zatrzymanie procesów powiązanych z zagrożeniami.

– Analiza plików (np. hashów, podejrzanych procesów).

– Aktualizacja reguł

Regularne aktualizacje agentów na stacjach końcowych
Regularne aktywne zarządzanie i optymalizacja polityk bezpieczeństwa
Raportowanie incydentów w cyklu miesięcznym

 

Czy CyberVerse jest odpowiedni dla małych i średnich firm, czy tylko dla dużych organizacji?

Czy mogę skorzystać tylko z jednej usługi w ramach CyberVerse?

Czy decydując się na zarządzanie przez zespół EXATEL muszę zatrudniać dodatkowych specjalistów z zakresu bezpieczeństwa IT?

Co zyskuję, decydując się na zarządzanie platformą przez zespół EXATEL?

Czy wdrożenie wiąże się z przestojem w działalności firmy?

Czy współpraca z EXATEL jest opłacalna?

Chcę wiedzieć więcej o usługach z zakresu cyberbezpieczeństwa_

Wyślij formularz, a nasz konsultant oddzwoni w najbliższym możliwym terminie!




    Wypełnienie formularza oznacza, że znasz naszą politykę prywatności. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe.

    Wiadomość została wysłana

    Postaramy się odpowiedzieć
    w nabliższym możliwym terminie.