Kampania phishingowa EXATEL (zwana również programem phishingowym), obejmuje przeprowadzenie 2 symulowanych ataków na pracowników Organizacji Klienta, zgodnie z wybranym scenariuszem lub scenariuszem zbudowanym od zera zgodnie z potrzebą Klienta. Po przeprowadzonej kampanii, Klient każdorazowo otrzymuje raport ze wskazaniem podatności pracowników oraz komplet informacji na temat wykorzystanych elementów, w których atak phishingowy posłuży do edukacji pracowników.
Zalecanym uzupełnieniem usługi jest pakiet szkoleń dla pracowników z zakresu security awareness w ramach platformy e-learningowej CYBER Edukacja lub przeprowadzenie dedykowanego szkolenia dla pracowników, skrojonego według potrzeb Klienta.
Program phishingowy – korzyści:
- szybka identyfikacja podatności pracowników na ataki phishingowe,
- wskazanie luk oraz obszarów do poprawy, aby lepiej bronić się przed phishingiem,
- niezbędne materiały do zbudowania u pracowników świadomości zagrożeń wynikających z phishingu,
- niewielkie zaangażowanie po stronie Klienta – przygotowanie i realizacja usługi leży po stronie EXATEL,
- współpraca z doświadczonymi ekspertami ds. bezpieczeństwa w EXATEL oraz możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń.