Usługi głosowe, takie jak usługi terminacji ruchu głosowego oraz hurt głosu oferujemy w kilku wariantach dopasowanych do wymagań klienta.
Usługa terminacji ruchu głosowego – dzięki bezpośrednim punktom styku z sieciami stacjonarnymi oraz komórkowymi w Polsce i za granicą – umożliwia finalizowanie połączeń głosowych w dowolnym zakątku świata.. Najwyższej klasy systemy pozwalają nam w pełni kontrolować wszystkie elementy usługi: trasę połączenia, kierowanie ruchu (routing), dostępność zasobów na punktach styku oraz przesyłane informacje międzysieciowe (sygnalizacja, CLIP itp.).
Terminacja ruchu w wariancie Standard jest propozycją skierowaną do klientów poszukujących najbardziej atrakcyjnej cenowo oferty, przy zachowaniu dobrych parametrów jakościowych usługi. Jest ona realizowana w całości z wykorzystaniem systemu zarządzania ruchem EXATEL, który gwarantuje wysoką jakość i efektywność kosztową a zarazem pozwala na dobranie optymalnej drogi tranzytu dla każdego połączenia.
Usługa w wariancie Premium realizowana jest w całości poprzez bezpośrednie punkty styku z sieciami operatorów, które stanowią ostateczny cel przesyłanego głosu. To propozycja dla klientów wymagających najwyższej jakości. EXATEL monitoruje w czasie rzeczywistym wszystkie parametry jakościowe każdego połączenia.
Usługę tranzytu głosu (hurtu głosu) świadczymy krajowym i międzynarodowym operatorom hurtowym, zainteresowanym wymianą ruchu telekomunikacyjnego. Dostęp do niej realizujemy w międzyoperatorskich punktach styku lub przez otwarty internet. Połączenie możemy realizować w oparciu o technologię TDM (SS7) lub VoIP (SIP, H.323).
Jesteśmy jednym z największych operatorów zajmujących się tranzytem głosu w Polsce. Dysponujemy rozległą siecią punktów styku w kraju. Posiadamy również międzynarodowe punkty styku we Frankfurcie (Equinix) i Londynie (Telehouse) a także punkty IP pozwalające przesyłać głos na masową skalę za pośrednictwem sieci Tier 1 na wszystkich kontynentach. Współpraca z ponad 200 operatorami na całym świecie pozwala nam oferować tranzyt głosu do wszystkich sieci stacjonarnych i komórkowych, niezależnie od ich lokalizacji.
Usługa w klasie Premium realizowana jest we współpracy z wyselekcjonowanymi, globalnymi partnerami EXATEL oraz przez wybrane punkty styku, we wskazanej przez klienta technologii – TDM lub IP (z wykorzystaniem sieci wiodących, światowych operatorów). Pozwala to na zapewnienie najlepszych parametrów jakościowych ASR, ACD, CLI oraz wyeliminowanie FAS.
Korzyści
- Najwyższa jakość usług
- Pełna elastyczność routingu
- Pełen zakres usług terminacji głosu dla operatorów mobilnych i stacjonarnych na całym świecie
- Nadzór EXATEL nad jakością usługi przez cały czas jej trwania
- Monitoring jakości usługi w czasie rzeczywistym
- Aktywne przeciwdziałanie nadużyciom telekomunikacyjnym
- Najlepsze parametry QoS (ASR/ACD)
- Personalizowany, elastyczny routing w oparciu o potrzeby Klienta
- Pełna numeracja VAS w Polsce
- Proaktywny monitoring oraz wsparcie klienta 24/7/365
Dane techniczne
- Aktywne przeciwdziałanie nadużyciom telekomunikacyjnym
- Najlepsze parametry QoS (ASR/ACD)
- Personalizowany, elastyczny routing w oparciu o potrzeby Klienta
- Pełna numeracja VAS w Polsce
- Proaktywny monitoring oraz wsparcie klienta 24/7/365