Webinar
Contact Center aaS – Jak spersonalizowane usługi mogą skutecznie poprawić relacje z klientami i zbudować ich lojalność
8 maja, godz. 10:00
O usłudze opowie Edyta Waseńczuk, Product Owner CCaaS w EXATEL. W webinarze wezmą udział także przedstawiciele firmy Alfavox – Szymon Rogowski oraz Tobiasz Lubowski, którzy zaprezentują działanie systemu Alfa CC – na którym oparta jest usługa – w praktyce.
Podczas spotkania omówimy różnice między modelem usługowym SaaS a On-premise, jak również pokażemy, jak elastyczne podejście systemu Contact Center aaS oferowanego przez firmę Alfavox, może wspierać rozwój Twojej firmy.
Elastyczne i nowoczesne Contact Center to klucz do sukcesu firmy, w świecie gdzie szybka i efektywna obsługa klienta to konieczność.
Przekonaj się, jak nasze rozwiązanie może wpłynąć na poprawę efektywności obsługi Twojego klienta i jak może zintegrować się z już istniejącymi procesami w Twojej firmie.
Rejestracja została zakończona
