Webinar
Contact Center aaS – Jak spersonalizowane usługi mogą skutecznie poprawić relacje z klientami i zbudować ich lojalność

8 maja, godz. 10:00

Dołącz do webinaru i poznaj rozwiązanie Contact Center as a Service od EXATEL.
O usłudze opowie Edyta Waseńczuk, Product Owner CCaaS w EXATEL. W webinarze wezmą udział także przedstawiciele firmy Alfavox – Szymon Rogowski oraz Tobiasz Lubowski, którzy zaprezentują działanie systemu Alfa CC – na którym oparta jest usługa – w praktyce.

Podczas spotkania omówimy różnice między modelem usługowym SaaS a On-premise, jak również pokażemy, jak elastyczne podejście systemu Contact Center aaS oferowanego przez firmę Alfavox, może wspierać rozwój Twojej firmy.

Elastyczne i nowoczesne Contact Center to klucz do sukcesu firmy, w świecie gdzie szybka i efektywna obsługa klienta to konieczność.

Przekonaj się, jak nasze rozwiązanie może wpłynąć na poprawę efektywności obsługi Twojego klienta i jak może zintegrować się z już istniejącymi procesami w Twojej firmie.

 

Rejestracja została zakończona

Exatel logotyp
Wszystkie prawa zastrzeżone przez EXATEL S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Perkuna 47, 04-164 Warszawa, spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS: 0000044577, kapitał zakładowy: 576 854 559 PLN, kapitał opłacony w całości, NIP: 527-010-45-68, BDO: 000250055.