Contact Center aaS - system call center w chmurze

Call Center / Contact Center to zintegrowany system zarządzania kanałami komunikacji z klientem. Składa się z wirtualnego Call Center oraz zaawansowanych narzędzi do monitorowania komunikacji, rozwiązywania problemów i gromadzenia wiedzy. Wdrożenie usługi nie wymaga żadnych inwestycji w infrastrukturę IT. Dzięki modelowi abonamentowemu, koszty są w pełni przewidywalne.

Usługa przeznaczona jest dla firm, posiadających własne, wewnętrzne stanowiska pracy typu Call Center, które:

  • obsługują klientów telefonicznie, mailowo lub z użyciem innych środków komunikacji elektronicznej,
  • prowadzą sprzedaż, windykacje, reklamę przez telefon
  • chcą wyróżnić się nowoczesnymi formami kontaktu z klientami

Z naszej usługi korzystają obecnie banki, firmy z sektora finansowego, energetycznego oraz jednostki administracji publicznej.

Call Center / Contact Center jest rozwiązaniem, które oferuje szereg funkcjonalności i ułatwień:

  • Inbound – obsługa ruchu przychodzącego,
  • Outbound – obsługa ruchu wychodzącego,
  • wbudowany CRM – system gromadzenia informacji o projekcie i klientach,
  • Scripter – intuicyjne narzędzie do tworzenia scenariuszy rozmów,
  • nagrywanie – możliwość rejestracji i archiwizacji rozmów przychodzących i wychodzących,
  • raporty i monitorowanie danych dotyczących call center,
  • IVR (ang. Interactive Voice Response) – automatyczne odtwarzanie zapowiedzi głosowych, z funkcją dynamicznego generowania zapowiedzi TTS,
  • obsługa różnych kanałów komunikacji, m.in. e-mail, SMS, fax, serwis internetowy.

Korzyści

  • uruchomienie nie wymaga inwestycji w infrastrukturę – użytkownicy potrzebują jedynie komputera i słuchawek
  • rozbudowany zakres usługi w wersji standardowej – narzędzia do prowadzenia kampanii, tworzenia skryptów
  • łatwa integracja z używanymi systemami/bazami
  • niezależność lokalizacji agenta od lokalizacji Call Center lub Contact Center (możliwa praca w domu)

Dane techniczne

  • indywidualne wdrożenie produktu z możliwością wyposażenia w funkcjonalności zgodne z wytycznymi klienta (np. raporty, drzewa IVR)
  • płatność w formie miesięcznego abonamentu – koszt usług serwisowych i aktualizacji oprogramowania wliczony w abonament

Najczęściej zadawane pytania_

Co oznacza IVR?

Do kogo jest skierowana usługa Contact Center?

Z czego składa się usługa Contact Center od EXATEL?

Chcę wiedzieć więcej o usługach z zakresu ICT_

Wyślij formularz, a nasz konsultant oddzwoni w najbliższym możliwym terminie!




    Wypełnienie formularza oznacza, że znasz naszą politykę prywatności. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe. Wyrażenie zgód jest niezbędne do wymiany informacji związanych z komunikacją.

    Wiadomość została wysłana

    Postaramy się odpowiedzieć
    w nabliższym możliwym terminie.