Call Center / Contact Center to zintegrowany system zarządzania kanałami komunikacji z klientem. Składa się z wirtualnego Call Center oraz zaawansowanych narzędzi do monitorowania komunikacji, rozwiązywania problemów i gromadzenia wiedzy. Wdrożenie usługi nie wymaga żadnych inwestycji w infrastrukturę IT. Dzięki modelowi abonamentowemu, koszty są w pełni przewidywalne.
Usługa przeznaczona jest dla firm, posiadających własne, wewnętrzne stanowiska pracy typu Call Center, które:
- obsługują klientów telefonicznie, mailowo lub z użyciem innych środków komunikacji elektronicznej,
- prowadzą sprzedaż, windykacje, reklamę przez telefon
- chcą wyróżnić się nowoczesnymi formami kontaktu z klientami
Z naszej usługi korzystają obecnie banki, firmy z sektora finansowego, energetycznego oraz jednostki administracji publicznej.
Call Center / Contact Center jest rozwiązaniem, które oferuje szereg funkcjonalności i ułatwień:
- Inbound – obsługa ruchu przychodzącego,
- Outbound – obsługa ruchu wychodzącego,
- wbudowany CRM – system gromadzenia informacji o projekcie i klientach,
- Scripter – intuicyjne narzędzie do tworzenia scenariuszy rozmów,
- nagrywanie – możliwość rejestracji i archiwizacji rozmów przychodzących i wychodzących,
- raporty i monitorowanie danych dotyczących call center,
- IVR (ang. Interactive Voice Response) – automatyczne odtwarzanie zapowiedzi głosowych, z funkcją dynamicznego generowania zapowiedzi TTS,
- obsługa różnych kanałów komunikacji, m.in. e-mail, SMS, fax, serwis internetowy.
Korzyści
- uruchomienie nie wymaga inwestycji w infrastrukturę – użytkownicy potrzebują jedynie komputera i słuchawek
- rozbudowany zakres usługi w wersji standardowej – narzędzia do prowadzenia kampanii, tworzenia skryptów
- łatwa integracja z używanymi systemami/bazami
- niezależność lokalizacji agenta od lokalizacji Call Center lub Contact Center (możliwa praca w domu)
Dane techniczne
- indywidualne wdrożenie produktu z możliwością wyposażenia w funkcjonalności zgodne z wytycznymi klienta (np. raporty, drzewa IVR)
- płatność w formie miesięcznego abonamentu – koszt usług serwisowych i aktualizacji oprogramowania wliczony w abonament